- Części rowerowe
- Koła
- TOKEN KONAX PRO DISC
TOKEN KONAX PRO DISC
małopolskie
KONAX PRO DISC Karbonowe koła szosowe pod hamulce tarczowe oraz system bezdętkowy Trochę dodatkowych informacji na temat tych kół można znaleźć tutaj - /konax-pro-disc-wszechstronne-sztywne-lekkie-kola-karbonowe-52mm-n-123 Rozmiar obręczy - 700c Rodzaj opon - Clincher, Tubeless Ready (700x25c - 700x28c) Materiał z jakiego wykonana jest obręcz - włókno węglowe, Carbon Fibre Waga - 717 g (f) / 858 g (r), total: 1575 g Rozmiar obręczy (zewnętrzna) - 27,4 mm Rozmiar obręczy (wewnętrzna) - 20 mm Wysokość obręczy - 52 mm Rodzaj nypli - wewnętrzne Dostępne kasety - Shimano / SRAM 10-11s or SRAM XDR Ilość szprych - 24 (f) and 24 (r) Rodzaj szprych - Pillar Wing 21 Straight Piasty - D1 ( www.tokenproducts.com/wheels/hub/d1-hubset) Ilość łożysk - 2 (f) and 4 (r) Rodzaj łożysk - Łożyska maszynowe Premium Mocowanie tarcz hamulcowych - Center Lock Rozmiary osi (adaptery są w zestawie) - Front: 9 x 100 QR and 12 x 100 mm Thru Axle Rear: 10 x 135 QR and 12 x 142 mm Thru Axle Maksymalne ciśnienie: 115psi (700x25c) Rekomendowany limit wagi: 100kg Koła maja już założoną taśmę pod opony bezdętkowe Tubless Ready GRATIS !!! - do kół dorzucamy pokrowce, chroniące koła podczas transportu -> (pokrowce na koła) I trochę wglądu z zawartości Info dla budowniczych: ** Hamulce tarczowe cieszą się coraz większą popularnością w rowerach szosowych, moda jest również na szersze obręcze a i system bezdętkowy swymi zaletami wypiera dość kłopotliwe w eksploatacji szytki. VENTOUS DISC oraz KONAX PRO DISC to propozycja TOKENA ciesząca się coraz większą popularnością oraz zainteresowaniem. Pierwsze wrażenie z jakim mamy do czynienia wyciągając kółeczka z pudełka to ich jakość oraz wyjątkowe piękno. O ile wrażenie piękna to kwestia gustu (chociaż do tej pory jeszcze nikt nie zarzucił tym kołom że są brzydkie ) to jakość w wykonaniu TOKENA jest wyjątkowa. Wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach. Każdy detal, szczegół, element... TOKEN to firma, która bardzo poważnie podchodzi do kwestii wysokiej jakości swoich produktów. Na dzisiejszym wymagającym rynku nie ma miejsca dla firm, które próbują zaoszczędzić na jakości. Szybko zostaje to zdemaskowane przez chcących mieć ponadprzeciętny sprzęt rowerzystów. A TOKEN w tej kwestii podnosi porzeczkę bardzo wysoko. 1) Obręcze Piękne obręcze Ventous oraz Konax wykonane są w zupełnie innej technologii niż robi to większość producentów. Nie klejone są z wielu karbonowych listków, lecz wykonane są z jednego kawałka precyzyjnie obrabianego. Zapraszam do artykułu gdzie bliżej można zapoznać się z technologią zwana CONTI-FIBRE /innowacje-tokena-technologia-conti-fibre-n-38 Obręcze pozwalają na zastosowanie szerszych opon. Zapewnia to pewną i płynna jazdę zwłaszcza na krętych trasach. Ventous od Konax Pro różnią się od siebie wysokością stożka. Obręcze są już przygotowane przez producenta do opon bezdętkowych UST. Montaż opon bezdętkowych jest bardzo prosty. Opony te cieszą się coraz większą popularnością na szosie. Ich obsługa jest prosta i może być wykonana przez każdego. TOKEN ułatwia nam to jeszcze bardziej obklejając obręcze wysokiej jakości taśmą 3M. 2) Piasty Wysokiej jakości piasty przystosowane do hamulców tarczowych D1 zapewniają bardzo niskie opory toczenia i długą bezawaryjną pracę. Zostały zaprojektowane specjalnie do kół szosowych. Wg producenta do obróbki wykorzystano bardzo precyzyjną 5-cio osiową obrabiarkę CNC. Cokolwiek by to oznaczało gwarantuje nam to bardzo wysoką jakość wykonania. Wszędzie tam gdzie nie miało to wpływu na wytrzymałość, nadmiar materiału został usunięty, co miało wpływ na masę tych piast. Piasty D1 przystosowane są do tarcz hamulcowych typu Center Lock. Standardowo zamontowana jest ośka 12x100 mm z przodu oraz 12x142 mm z tyłu. (Jest możliwe zastosowanie tych piast dla osi 9x100 mm przód oraz 10x135 mm tył). W zasadzie wszystkie części zamienne są do zdobycia. Piasty wyposażone są w bębenki obsługujący standard Shimano/Sram 10-11s lecz na życzenie mogą być wyposażone w standard SRAM XD. Wysokiej jakości łożyska Premium są dobrze uszczelnione. Również konstrukcja piasty utrudnia różnego typu zabrudzeniom dostać się do wewnątrz. 3) Szprychy Na koniec kilka słów o szprychach . W kołach zastosowano wycieniowane czarne szprychy firmy Pillar serii Wing. Ciągnięte na zimno z wytrzymałego materiału o tajemniczej nazwie T302+. Zapewniło to obniżenie masy o 30% bez obniżenia wytrzymałości. Szprychy świetnie się prezentują.
zgłoś nadużycieOstatnio online: 29 sty 2023
Ogłoszenie wystawione do: 31 gru 2022
ID ogłoszenia: 36900259365798
Wyświetlenia: 130
Zobacz także poradniki rowerowe
Od kilku sezonów na rynku rowerowym króluje hol rowerowy Trail Gator. To innowacyjny produkt, którym łączymy rower osoby dorosłej z rowerem dziecka i w ten sposób tworzymy tandem rowerowy, jednocześnie...
Jeżeli jednak nie chcemy rezygnować z jazdy na naszym ukochanym jednośladzie, to idealnym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest skorzystanie z trenażera rowerowego.