- Strona główna pomocy
- Integracja sklepu internetowego
- Dla Sprzedających
- Cennik ogłoszeń
- Dla Kupujących
- Jak działamy?
- Polityka prywatności
- Regulamin serwisu
- Reklamacje
- Dla prasy
- Reklama
- Kontakt
Reklamacje
Reklamację dotyczącą zamieszczanego ogłoszenia możesz złożyć w ciągu 30 dni od momentu pojawienia się w serwisie roweneo.pl. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, zaznaczając jako temat wiadomości Reklamacja.
Reklamacja powinna zawierać:
- link do ogłoszenia,
- ID ogłoszenia,
- dokładny opis sytuacji,
- Twój adres e-mail do konta,
- wszelkie inne dane, które mogłyby pomóc w rozpatrzeniu Twojego wniosku reklamacji.
Otrzymałeś przedmiot niezgodny z opisem i nie wiesz co zrobić? Sprawdź nasze porady.
Gdy sprzedającym jest firma
Skontaktuj się ze sprzedającym i wyjaśnij z nim sprawę bezpośrednio. Zawsze warto rozmawiać, pomyłki mogą się zdarzyć.
Jeśli nie dojdziecie do porozumienia między Tobą a sprzedającym, zwróć się do Urzędu Ochrony Konsumenta i Konkurencji, w UOKiK najdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące reklamacji oraz kroków, które powinieneś podjąć. Pomoc prawną możesz otrzymać u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, a także od organizacji konsumenckich dotowanych ze środków publicznych - Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Federacja Konsumentów. Pod numerem 800-889-866 znajduje się infolinia konsumencka, która umożliwia każdemu konsumentowi w Polsce dostęp do pomocy prawnej gdzie na Twoje pytania i wątpliwości odpowiedzą prawnicy. Można też napisać pod adres e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.
Gdy Sprzedający to osoba prywatna
Kiedy sprzedawcą jest osoba prywatna, powołuj się na ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego, które dotyczą rękojmi za wady np. fizyczne - art. 556 do 576 Kodeksu Cywilnego. Można domagać się od Sprzedawcy usunięcia wady, obniżenia ceny lub w ostatnim kroku zwrotu pieniędzy. Sprzedawca może nie uznać reklamacji lub jeśli nie masz z nim kontaktu, możesz skierować sprawę na drogę sądową.
Zgłaszając nieuczciwego Sprzedającego, pamiętaj aby przesłać jak największą ilość informacji odnośnie zdarzenia oraz samego użytkownika, u którego zakupiłeś przedmiot. Pamiętaj aby przesłać:
- ID ogłoszenia,
- nazwę Użytkownika,
- link do ogłoszenia,
- wszelkie inne informacje, które posiadasz,
Reklamacje dotyczące płatności i działania serwisu prosimy kierować pod adres pomoc@roweneo.pl.