- Części rowerowe
- Koła
- TOKEN DHuezz
TOKEN DHuezz
małopolskie
DHuezz to niekonwencjonalny zestaw z lekkiego stopu aluminium. Idealny do jazdy w górach. Nazwa kojarzyć się powinna z Alpe d'Huez. Są stworzone do wspinaczki. Na rynku wśród kół szosowych zaczynają dominować konstrukcje z włókien węglowych. Przy swoich niezaprzeczalnych zaletach mają kilka wad, które mają znaczenie zwłaszcza w ekstremalnych warunkach. Dlatego TOKEN postanowił zaprojektować koła do zadań specjalnych. DHuezz sprostają najcięższym warunkom jakie możemy zafundować naszym kołom. Dzięki swojej wadze, sztywności i powłoce jaką pokryte stają się najlepszymi kołami ze stopu dostępnymi na rynku. Piasta Z1 sprawia, że koła toczą się z minimalnymi oporami. Waga tych kół wynosi około 1400 gram. Są one przeznaczone do opon bezdętkowych. Konstrukcja obręczy sprawia, że są niesamowicie sztywne. Przewyższają pod tym względem większość podobnych konstrukcji dostępnych na rynku. Dla szukających kół aluminiowych to bez wątpienia najlepsza propozycja. Jest to produkt dopracowany. Prace nad nim trwały ponad dwa lata. Jednak to co sprawia, że są to koła, które zniosą wiele, to powłoka jaką zostały pokryte. Jest to niesamowita technologia CFT (Ceramic Flame spray Technology). Obręcz a zwłaszcza jej powierzchnia hamowania została pokryta specjalną ceramiczną powłoką. Nie tylko poprawia ona skuteczność hamowania lecz również ma znaczną odporność na zużycie. W testach została ona poddana hamowaniu w błocie przez 200 km i wytrzymała to w sposób bardzo dobry. Dlatego koła te mogą bez problemu znaleźć zastosowanie również w przełajach. Filmik z tych testów możecie obejrzeć tu: /360/machine_test.mp4 Technologia CFT Jest to specjalny proces natryskiwania cieplnego. Warstwę ceramiczną nakłada się na obręcz za pomocą "szybkostrzelnego" płomienia. Ale zamiast tradycyjnego stylu "one-shot" dzielimy ją na niezliczone natychmiastowo kładzione osady. Dzięki temu unikamy przegrzania obręczy i tworzymy o wiele bardziej równomierna grubość jak również szorstkość. Materiał ceramiczny został dobrany tak aby najlepiej spełniał swoje zadanie i najlepiej nadawał się na powierzchnię hamującą. Jego unikalny kolor jest barwa naturalną. Więcej informacji można uzyskać dzięki filmowi prezentującemu ten proces: PIASTY ZENITH Z1 Rewelacyjne piasty stosowane w nowych konstrukcjach kół TOKEN'a. TOKEN jeśli chodzi o koła to nie tylko nowoczesne obręcze, lecz również nietuzinkowe piasty bardzo wysokiej jakości. Myślę, że większość bardziej znanych producentów poległo by w porównaniu z produktem tak wysokiej jakości, tak nowoczesnym jak piasty Z1. Co nowego TOKEN zmodernizował w swoich piastach Z1 w odniesieniu do poprzednich wersji: PIASTA PRZEDNIA 18 szprych szerszy odstęp między kołnierzami osi o większej średnicy (9 --> 15 mm) większe łożyska (20x9x9 --> 24x15x5mm) waga 83mm nowa osłona otworów na szprychy PIASTA TYLNA 21 szprych (stosunek 2:1) Szerszy odstęp między kołnierzami Większe łożysko DS (24x15x15 -> 28x15x7mm) Lżejsza niż poprzedni model (205-->192g) nowa osłona otworów na szprychy
zgłoś nadużycieOstatnio online: 29 sty 2023
Ogłoszenie wystawione do: 31 gru 2022
ID ogłoszenia: 474001838203103
Wyświetlenia: 2
Zobacz także poradniki rowerowe
Wbrew obiegowej opinii, formy na rower nie zrobimy tylko w trakcie jazdy. Jeżeli chcemy solidnie i efektywnie przygotować się do jazdy w terenie, musimy zadbać o odpowiednie ćwiczenia.
Na początku musimy zadbać o przystosowanie swojego roweru do jazdy zimowej. Jak wiadomo – od kilku lat aura zimowa potrafi nas zaskoczyć. Bywają zimy bezśnieżne i deszczowe, ale zdarzają się też sezony, kiedy musimy walczyć...