- Akcesoria rowerowe
- Pompki rowerowe
- Pompka rowerowa LEZYNE LITE DRIVE HP S ABS 160PSI 180MM / CZARNA
Pompka rowerowa LEZYNE LITE DRIVE HP S ABS 160PSI 180MM / CZARNA
cała polska
Oferta dotyczy pompki typu ręcznego bardzo lekka wykonana jest w całości z aluminium obrabianego CNC. Uchwyt pompki do montażu na ramę roweru jest wykonany z materiału kompozytowego. Bardzo wygodna rękojeść ułatwia osiągnięcie wysokiego ciśnienia. Pompka jest wyposażona w przewód ABS, który sprawia, że z łatwością można dotrzeć zarówno do dętek typu Presta jak i do dętek typu Schrader.
Max ciśnienie: 160 psi / 11 bar.
Kolor: srebrny.
Długość: 180 mm.
Waga: 80 g.
TECHNOLOGIE:
Aluminiowa konstrukcja - Aluminium to lekki, wytrzymały materiał, używany do wykonania uchwytu, korpusu, tłoków i wielu innych elementów pompki.
HP - pompki przystosowane do wysokich ciśnień dzięki zastosowaniu mniejszej średnicy tłoków. Nadają się m.in. do wąskich opon gdzie niezbędne jest wysokie ciśnienie np. rowery szosowe.
Materiał kompozytowy Composite Matrix jest wzmocnionym materiałem o wysokiej wytrzymałości, używanym zamiast aluminium do produkcji elementów pompek, w celu obniżenia kosztów produkcji.
Obróbka CNC - Pompka wykonana jest z aluminium obrabianego CNC, co powoduje, że konstrukcja jest niezwykle precyzyjna i trwała.
Wyposażenie w ABS - Air Bleed System (ABS) - system odpowietrzania. Podczas korzystania z zaworów Presta, naciskając przycisk ABS uwalnia się ciśnienie zwrotne powietrza w wężyk, co ułatwia usunięcie zaworu Flip-Thread Chuck lub Speed Chuck. ABS również eliminuje ryzyko odkręcenia gwintu wymiennych rdzeni. Podczas korzystania z zaworów Schrader, należy nacisnąć przycisk ABS, aby dostosować ciśnienie w oponach.
Podwójnie gwintowane zakończenia, pasujące zarówno do dętek typu Presta jak i zaworów Schrader powodujące połączenie podczas pompowania jest bezpieczne.
Ostatnio online: 6 lut 2023
Ogłoszenie wystawione do: 31 gru 2022
ID ogłoszenia: 109001521215566
Wyświetlenia: 2
Zobacz także poradniki rowerowe
W trakcie jazdy na rowerze może nam się zdarzyć przebicie dętki. To jedna z najpopularniejszych awarii. I zwykle zdarza się nam w najmniej spodziewanym momencie, a do tego uniemożliwia nam dalszą jazdę do czasu załatania lub...
Standardowo w rowerach MTB nie stosuje się błotników, choć błoto często spotykamy na górskim szlaku. Jeżeli jednak zdecydujesz się na ochronę swojego roweru, przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik, jaki...