- Części rowerowe
- Suporty
- TOKEN Suport Triple8 - TK888 - czarny
TOKEN Suport Triple8 - TK888 - czarny
małopolskie
Bardzo lekki suport Triple8 jest przystosowany do współpracy z korbami Shimano i Sram (GXP) (preferowana szosa). Zawiera adapter GXP Specyfikacja: Frame: BSA Threaded Cranks: Shimano (24mm) / SRAM (24/22mm) Bearings: Premium Product Code: TK888 Weight : 68g / set Aby przykręcić ten suport należy użyć odpowiednik klucza SHIMANO TL-FC24. : /klucz-unior-1671bb9000-p-492 lub /klucz-do-suportow-tk888-tl-fc24-bitul-p-290 Tu znajdziesz łożyska do tego suportu: /lozysko-tk2434-24x34x6-5mm-p-178 Klucze: Bitul - /klucz-do-suportow-tk888-tl-fc24-bitul-p-290 Smary: /smar-do-lozysk-80gr-p-94 /profesjonalny-smar-do-lozysk-80-ml-p-95 /smar-tk400-do-lozysk-tbt-p-384 Smar montażowy: /miedziany-smar-montazowy-80-ml-p-96 /smar-montazowy-ptfe-80-ml-p-97 Test TK888 w trudnych warunkach przełajowych Przełaje to ciężka przeprawa dla sprzętu. Ekstremalne warunki nie można porównać do żadnych w innych dyscyplinach. Woda, piach, błoto, myjki ciśnieniowe … oj nie lubią takich warunków np. suporty .. nie lubią. Jak spisał się w takich warunkach suport TK888 ? Nie ma co się łudzić . Nie ma takiego suportu !, który po takich warunkach jakie panują na niektórych wyścigach przełajowych nie musiał by być gruntownie przeczyszczony i zakonserwowany do dalszej pracy. Jeśli nie chcemy mieć niespodzianek musimy to regularnie robić. Nasz TK888 został przetestowany na mega ciężkich zawodach jakie zaliczyliśmy na Pucharze Słowacji w Rakovej. Wielu zawodników nie ukończyło tych zawodów właśnie z powodu awarii sprzętu. Właściwie po każdym kółku sprzęt nadawał się do czyszczenia, aby można było kontynuować jazdę. Myjki ciśnieniowe pracowały na pełnych obrotach. Nikt nie przejmował się łożyskami. Tu liczył się wynik. Na dodatek jako, że w klubie jest nas więcej niż mamy rowerów przełajowych – sprzęt musiał wytrzymać nie jedne a dwa ciężkie wyścigi. W zasadzie po każdym kółku sprzęt wyglądał tak: Po umyciu sprzętu z niepokojem zabrałem się do rozbierania. Korba przed przeglądem kręciła się płynnie. Minimalne szmery. Jest dobrze. Po ściągnięciu korby zastaliśmy trochę śmieci. Wejdą wszędzie J Uszczelnienie X-seal spisało się na medal – suport wewnątrz suchutki, za łożysko nie dostało się ani grama wody. Mimo świetnego uszczelnienia miedzy nakładką a łożyskiem zgromadziło się jednak trochę przełajowego brudu. Myjki ciśnieniowe zrobiły swoje . Chyba warto przed zamontowaniem dać trochę smaru na uszczelki. Powinno być szczelniej. Smar w łożysko trochę zmienił barwę. Jednak łożysko toczy się płynnie i lekko. Jednak dla świętego spokoju warto przeczyścić i nasmarować. Wnioski: Suporty trzeba przeglądać gdyż nie mają w życiu łatwo Myjki ciśnieniowe robią spustoszenie. ! Przy zakładaniu nowego suportu warto ściągnąć nakładkę przed łożyskiem i nanieść na uszczelki trochę smaru. Podobnie po każdym przeglądzie. Uszczelnienie będzie jeszcze skuteczniejsze. Łożysko łatwo wymienić lecz TK888 ma trochę nietypowe wymiary. Postaram się aby z w przyszłym sezonie były u nas ławo dostępne. Również ceramiki.
zgłoś nadużycieOstatnio online: 29 sty 2023
Ogłoszenie wystawione do: 31 gru 2022
ID ogłoszenia: 290004042479098
Wyświetlenia: 7
Zobacz także poradniki rowerowe
W przewodniku „Rowerem wokół Tatr” znajdziecie propozycje trzech różnych pętli dookoła najpiękniejszych polsko-słowackich gór. Jest zatem pętla szosowa, prowadząca oficjalnym przebiegiem Szlaku...
W trakcie jazdy na rowerze może nam się zdarzyć przebicie dętki. To jedna z najpopularniejszych awarii. I zwykle zdarza się nam w najmniej spodziewanym momencie, a do tego uniemożliwia nam dalszą jazdę do czasu załatania lub...