- Części rowerowe
- Koła
- FENWICK's VENTOUS
FENWICK's VENTOUS
małopolskie
Koła dostępne w tej chwili na zamówienie. Zainteresowanych proszę o kontakt VENTOUS to najnowszy produkt TOKEN'a na 2018 rok należący do najwyższej grupy ZENITH. Charakteryzują się tym względem poprzedników, że są lżejsze, szersze i szybsze. W połączeniu z nowymi klockami hamulcowymi stanowią niezwykle wydajny zestaw. Jedne z piękniej wykonanych kół. Są niesamowite. UWAGA 1. Należy stosować klocki hamulcowe TOKEN do kół karbonowych. Użycie innych klocków może pogorszyć skuteczność hamowania, hałasowania, wydzielania nadmiernych ilości ciepła, obrażeń rowerzysty 2. Zbyt mocno naciągnięte szprychy oraz zbyt duże ciśnienie w oponach może spowodować niewidoczne uszkodzenia. Zwróć uwagę na to że zbyt napompowane opony nie zmniejszają opory toczenia oraz mają gorszą przyczepność. 3. Należy natychmiast przestać używać kół jeśli bieżnia hamulca jest zużyta, zdeformowana lub niewidoczny jest znaczek wskazujący na nadmierne zużycie 4. Nałożenie niektórych opon może stawiać duży opór. Należy uważać aby nie uszkodzić obręczy. Posmarowanie obręczy np. wodą z mydłem może ułatwić ich montaż. 5. Prześwit między oponą a rama a także zaciskami hamulca powinien być nie mniejszy niż 4mm 6. Nieprzestrzeganie powyższych warunków może skutkować utratą gwarancji . Info dla budowniczych: ** CONTI-FIBRE (Continuous Fibre) – to innowacyjny proces produkcji obręczy karbonowych, w którego rozpracowanie TOKEN zainwestował aż trzy lata badań. A nikt nie zaprzeczy, że na Tajwanie jeśli chodzi o obróbkę karbonu znają się jak mało kto. TOKEN to czołowa firma jeśli chodzi o obróbkę tego tak modnego ostatnio materiału. TOKEN’owskie obręcze nie są zbudowane z karbonowych listków jak to robi większość producentów. Innowacyjność rozwiązania TOKEN’a polega na tym, że cała obręcz jest wykonana z jednego arkusza węglowego. To bardzo trudne, ale TOKEN nie na daremno poświęcił trzy lata ciężkich badań żeby tego nie opanować. Stworzyli jednolitą , mocną i lekką strukturę. Główna część obręczy jest wstępnie uformowana przez maszynę, dzięki temu uzyskujemy jednolitą i symetryczną konstrukcję. Cały proces jest pół automatyczny. Tak przygotowana struktura nie ma praktycznie żadnego słabego punktu. Powoduje to, że jest nie tylko lżejsza ale i mocniejsza. Można ją łatwo optymalizować pod różne zastosowania np. hamulec tarczowy czy z standardowy. Podsumowując dlaczego technologia TOKEN'a jest najlepsza: a) Półautomatyczny proces zapewniający stałą bardzo wysoka jakość. b) Ciągła i symetryczna struktura. Nie mająca słabych punktów c) Eliminuje nakładanie się struktur jakie występuje przy standardowej technologi produkcji kół karbonowych d) 10% lżejsze niż w przypadku poprzedniej technologii d) Włókna węglowe są optymalnie zorientowane (różna orientacja dla różnych zastosowań (np rodzaj hamulca) Koła TOKEN'a to bez wątpienia jedne z najlepszych kół dostępnych na rynku. Modele 2018 (VENTOUS, VENTOUS DISK, KONAX PRO, KONAX PRO DISK oraz KONAX TRI jak i również modele MTB/CX RoubX) pozostawiają większość kół z najwyższej półki daleko w tyle zarówno jeśli chodzi o jakość jak i o cenę. Innowacyjny proces produkcyjny to nie wszystko jeśli chodzi wspomniane wyżej modele 2018 CFD-Assisted Rim Profile Design - cóż to oznacza ? a) Niższe opory (odchylenie 0°+10°) w porównaniu z poprzednimi modelami b) Lepsza stabilność przy poprzecznym wietrze d) Podczas projektowania CAD zastosowano prawdziwy model opony 700x25c e) Wewnętrzna szerokość 20 mm została zoptymalizowana pod opony 700x25c KONAX PRO foto S-young bike Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą. /kola-szosowe-c-1 #technologia #TOKEN #XC PIASTY ZENITH Z1 W nowych rewelacyjnych kołach, które TOKEN zaprezentował na 2018 rok: VENTOUS KONAX PRO KONAX TRI zastosowano również nowe piasty Z1 - bardzo wysokiej jakości, zapewniające maksimum osiągów. Dziś kilka słów na ich temat. TOKEN jeśli chodzi o koła to nie tylko nowoczesne obręcze, lecz również nietuzinkowe piasty bardzo wysokiej jakości. Myślę, że większość bardziej znanych producentów poległo by w porównaniu z produktem tak wysokiej jakości, tak nowoczesnym jak piasty Z1. Co nowego TOKEN zmodernizował w swoich piastach Z1 w odniesieniu do poprzednich wersji: PIASTA PRZEDNIA 18 szprych szerszy odstęp między kołnierzami osi o większej średnicy (9 --> 15 mm) większe łożyska (20x9x9 --> 24x15x5mm) waga 83mm nowa osłona otworów na szprychy łożyska TFT - /tft-ki-ciort-n-18 PIASTA TYLNA 21 szprych (stosunek 2:1) Szerszy odstęp między kołnierzami Większe łożysko DS (24x15x15 -> 28x15x7mm) Lżejsza niż poprzedni model (205-->192g) nowa osłona otworów na szprychy łożyska TFT - /tft-ki-ciort-n-18
zgłoś nadużycieOstatnio online: 29 sty 2023
Ogłoszenie wystawione do: 31 gru 2022
ID ogłoszenia: 36500113497997
Wyświetlenia: 2
Zobacz także poradniki rowerowe
W trakcie jazdy na rowerze może nam się zdarzyć przebicie dętki. To jedna z najpopularniejszych awarii. I zwykle zdarza się nam w najmniej spodziewanym momencie, a do tego uniemożliwia nam dalszą jazdę do czasu załatania lub...
Dzisiaj chcemy zaprosić Państwa na rowerową wycieczkę po Alpach. 100 przełęczy alpejskich na rowerze szosowym to propozycja dla każdego ambitnego kolarza. W dwutomowym przewodniku zostały opisane najpiękniejsze trasy kolarskie...